ТОО «Айша» балабақшасы» http://aisha.almatybala.edu.kz/ ru ТОО «Айша» балабақшасы» DataLife Engine test http://aisha.almatybala.edu.kz/samoocenka/letopis-detskogo-sada/60-test.html http://aisha.almatybala.edu.kz/samoocenka/letopis-detskogo-sada/60-test.html admin Mon, 13 Jun 2022 17:53:26 +0600 «Али-Нур» балабақша Өзіндік бағалау ббб http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/10-ali-nur-balabasha-zndk-baalau-bbb.html http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/10-ali-nur-balabasha-zndk-baalau-bbb.html «Али-Нур» балабақша Өзіндік бағалау 2021-2022]]> «Али-Нур» балабақша Өзіндік бағалау 2021-2022]]> admin Wed, 08 Jun 2022 22:10:09 +0600 Балабақша – барлық тәрбие мен білімнің ең алғашқы баспалдағы http://aisha.almatybala.edu.kz/main/4-balabasha-barly-trbie-men-blmn-e-alashy-baspalday.html http://aisha.almatybala.edu.kz/main/4-balabasha-barly-trbie-men-blmn-e-alashy-baspalday.html
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру еліміздің ертеңі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ – ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. 
Қоғамымызда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мен еліміздің білім беру саласының әлемдік білім кеңістігіне өтуі білім беру саласында, соның ішінде мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға уақыт талабына сай өзгерістерді енгізуді талап етіп отыр.Білім беру балабақша табал­дырығынан басталады десек ешқашан қате­леспейміз. Барлық білім­нің бастауы – балабақшада. Мектепке дейінгі ме­ке­­ме­лер­де тәрбие мен білім са­­ласында заманауи­ педа­го­гикалық  технология­лар қан­шалықты маңызды болса, мек­теп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде де педагогикалық техноло­гиялар ұғымы кеңінен қол­данылатын ұғымның біріне айналды. Ендеше мектепке дейінгі білім беру саласының бас­ты міндеттерінің бірі – өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбие беру үрдісіне заманауи әдіс­терін енгізу.  Әрине  бұл үшін мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде балалардың жеке басының қалыптасуы мен дамуына  педагогтардың заманауи инновациялық технологияларды қолдана білу сауаттылығына да бай­ланыс­ты.Тәрбие мен білім – егіз. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі мем­лекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр. Егемен еліміздің талабына сай  мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру, қазіргі заманға сай білімді де тәрбиелі ұр­пақ тәрбиелеу – білімді, жан-жақты тәрбиешілердің ен­шісінде. Заман өзгерген сайын­  әдіс-тәсілдер көбейіп, жа­ңа­­­рып, толығып жатыр. Бала­лар­дың тілін дамытуды, қызықты үйрету үшін жаңа әдістер мен технологияларды өз тәжірибемізде қолдануға ізденеміз. Жаңа технология­ны, әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану үздіксіз тәрбие беру мен білім сапасын арттырады. Жаңа заман баласы –­ ер­­теңгі еліміздің бола­ша­ғы. Жаңа заман баласын қалып­тастырып, дамы­ту үшін тұлғаның ішкі дүниесі мен оның қыр-сырын анық­­тап, мүмкіншіліктері мен қабілетінің дамуына жағ­дай жасау қажет. Біздің ба­ла­бақ­шамызда балаларға үз­діксіз білім беруде барлық жағ­дай қарастырылған.  Бала­бақшада балалардың жеке басының қалыптасуы мен дамуына педагогтардың педа­гогикалық технологияларды қолдана білу сауаттылығы өте жоғары. Осы уақытқа дейін тәр­биеші ретінде балаларға үздік­сіз тәрбие мен білім беруде жаңартылған педа­гогикалық  технологияларды­ кеңінен қолдануға тырысамын. Себебі қазіргі заман бала­ларының берілген ақ­парат­ты тез қабылдауынан, есте сақтау қабілеттері жоға­ры дамығандығын байқауға болады.Мектепке дейінгі меке­ме балаларына  үздіксіз тәр­бие мен білім беру келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты білім алуына, белсенді, шығармашыл болуына тікелей әсер ететін балабақша мен тәрбиешілері.   Осыған орай мектепке­ де­йін­­гі мекемелердің тә­жі­ри­бесіне  оқыту мен тәр­бие­леудің әртүрлі технологиялары енгізілуде. Мә­селен, ынтымақтастық пе­да­­гогикасы, білім беруді  ізгі­­лендіру,  ойын арқылы оқыту, түсіндіре басқарып оза оқы­ту, өздігінен оқыту, сын тұрғысынан ойлау­ды дамыту, оқытудың ком­пьютерлік технологиясы, психологиялық, педа­го­ги­ка­лық әдістемелік білімді,  педагогикалық ше­бер­лікті, балалардың жан-дү­ниесіне терең үңіліп оны ұғына білуді талап етеді.Қазіргі таңда мектеп­ке дейінгі білім беру мекеме­ле­рінде тәрбиешілер­дің­  ұста­нымы ауысқан: ол­ балаларға басшы емес, білім беру қыз­метінің тең қатысушысы. Мұн­дай оқыту баланың интеллектуалды қабілеттілігін айта­рлықтай шамада анық­тайды, балаларға мінезін қа­лыптастыруға, байланыс тілді, логикалық ой­лау­­ды,­  дү­­ние­танымды да­мы­­туға, сыни ойлауды қалып­тас­тыруға және жеке мүм­кін­д­іктерді беретін дамытушы орта құруға мүмкіндік б­ере­ді.Мектепке дейінгі шақ адам өміріндегі ең маңызды ке­зең болып келеді. Өйт­кені осы кезде баланың бойын­дағы табиғи бар дарындылық жан-жақты дами бастайды.­  Сондықтан осы шақта бала­лар­мен анағұрлым жан-­жақ­ты дамытушылық әре­кеттер жүйелі жүргізілсе, жұмыс сон­­ша­лық­ты нәтижелі болады.  Тәрбиелі, білімді ұр­­пақ балабақшадан мектепке да­йын шәкірт болып шы­­ғады.Балабақша – барлық тәр­бие мен білімнің ең алғаш­қы баспалдағы іспеттес. Мұн­­­дағы тәрбие мен білім ба­ла­­лар­дың табиғи мінезін, қа­бі­летін ерте жастан дамытады. Бала – болашағымыз, бала – қуанышымыз. Ендеше мектепке дейінгі үздіксіз тәрбиемен, біліммен қам­ту өзімнің басты мақсат­тарым­ның бірі екенін қуана айта аламын. 
]]>

Қазіргі таңда үздіксіз білім беру еліміздің ертеңі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ – ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. 
Қоғамымызда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мен еліміздің білім беру саласының әлемдік білім кеңістігіне өтуі білім беру саласында, соның ішінде мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға уақыт талабына сай өзгерістерді енгізуді талап етіп отыр.Білім беру балабақша табал­дырығынан басталады десек ешқашан қате­леспейміз. Барлық білім­нің бастауы – балабақшада. Мектепке дейінгі ме­ке­­ме­лер­де тәрбие мен білім са­­ласында заманауи­ педа­го­гикалық  технология­лар қан­шалықты маңызды болса, мек­теп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде де педагогикалық техноло­гиялар ұғымы кеңінен қол­данылатын ұғымның біріне айналды. Ендеше мектепке дейінгі білім беру саласының бас­ты міндеттерінің бірі – өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбие беру үрдісіне заманауи әдіс­терін енгізу.  Әрине  бұл үшін мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде балалардың жеке басының қалыптасуы мен дамуына  педагогтардың заманауи инновациялық технологияларды қолдана білу сауаттылығына да бай­ланыс­ты.Тәрбие мен білім – егіз. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі мем­лекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр. Егемен еліміздің талабына сай  мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру, қазіргі заманға сай білімді де тәрбиелі ұр­пақ тәрбиелеу – білімді, жан-жақты тәрбиешілердің ен­шісінде. Заман өзгерген сайын­  әдіс-тәсілдер көбейіп, жа­ңа­­­рып, толығып жатыр. Бала­лар­дың тілін дамытуды, қызықты үйрету үшін жаңа әдістер мен технологияларды өз тәжірибемізде қолдануға ізденеміз. Жаңа технология­ны, әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану үздіксіз тәрбие беру мен білім сапасын арттырады. Жаңа заман баласы –­ ер­­теңгі еліміздің бола­ша­ғы. Жаңа заман баласын қалып­тастырып, дамы­ту үшін тұлғаның ішкі дүниесі мен оның қыр-сырын анық­­тап, мүмкіншіліктері мен қабілетінің дамуына жағ­дай жасау қажет. Біздің ба­ла­бақ­шамызда балаларға үз­діксіз білім беруде барлық жағ­дай қарастырылған.  Бала­бақшада балалардың жеке басының қалыптасуы мен дамуына педагогтардың педа­гогикалық технологияларды қолдана білу сауаттылығы өте жоғары. Осы уақытқа дейін тәр­биеші ретінде балаларға үздік­сіз тәрбие мен білім беруде жаңартылған педа­гогикалық  технологияларды­ кеңінен қолдануға тырысамын. Себебі қазіргі заман бала­ларының берілген ақ­парат­ты тез қабылдауынан, есте сақтау қабілеттері жоға­ры дамығандығын байқауға болады.Мектепке дейінгі меке­ме балаларына  үздіксіз тәр­бие мен білім беру келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты білім алуына, белсенді, шығармашыл болуына тікелей әсер ететін балабақша мен тәрбиешілері.   Осыған орай мектепке­ де­йін­­гі мекемелердің тә­жі­ри­бесіне  оқыту мен тәр­бие­леудің әртүрлі технологиялары енгізілуде. Мә­селен, ынтымақтастық пе­да­­гогикасы, білім беруді  ізгі­­лендіру,  ойын арқылы оқыту, түсіндіре басқарып оза оқы­ту, өздігінен оқыту, сын тұрғысынан ойлау­ды дамыту, оқытудың ком­пьютерлік технологиясы, психологиялық, педа­го­ги­ка­лық әдістемелік білімді,  педагогикалық ше­бер­лікті, балалардың жан-дү­ниесіне терең үңіліп оны ұғына білуді талап етеді.Қазіргі таңда мектеп­ке дейінгі білім беру мекеме­ле­рінде тәрбиешілер­дің­  ұста­нымы ауысқан: ол­ балаларға басшы емес, білім беру қыз­метінің тең қатысушысы. Мұн­дай оқыту баланың интеллектуалды қабілеттілігін айта­рлықтай шамада анық­тайды, балаларға мінезін қа­лыптастыруға, байланыс тілді, логикалық ой­лау­­ды,­  дү­­ние­танымды да­мы­­туға, сыни ойлауды қалып­тас­тыруға және жеке мүм­кін­д­іктерді беретін дамытушы орта құруға мүмкіндік б­ере­ді.Мектепке дейінгі шақ адам өміріндегі ең маңызды ке­зең болып келеді. Өйт­кені осы кезде баланың бойын­дағы табиғи бар дарындылық жан-жақты дами бастайды.­  Сондықтан осы шақта бала­лар­мен анағұрлым жан-­жақ­ты дамытушылық әре­кеттер жүйелі жүргізілсе, жұмыс сон­­ша­лық­ты нәтижелі болады.  Тәрбиелі, білімді ұр­­пақ балабақшадан мектепке да­йын шәкірт болып шы­­ғады.Балабақша – барлық тәр­бие мен білімнің ең алғаш­қы баспалдағы іспеттес. Мұн­­­дағы тәрбие мен білім ба­ла­­лар­дың табиғи мінезін, қа­бі­летін ерте жастан дамытады. Бала – болашағымыз, бала – қуанышымыз. Ендеше мектепке дейінгі үздіксіз тәрбиемен, біліммен қам­ту өзімнің басты мақсат­тарым­ның бірі екенін қуана айта аламын. 
]]>
admin Wed, 08 Jun 2022 19:36:53 +0600
Саекеева Дина Курбанбаевна http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/administraciya/7-chukaeva-majra-kudusovna.html http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/administraciya/7-chukaeva-majra-kudusovna.html

Саекеева Дина Курбанбаевна
 Жалпы ақпарат, білім:
 Туған күні: 19
70 жыл 06 қаңтарда
 Туған жері – 
Өзбекстан республикасы, Тахтакөпір ауданы.
 Ұлты - қазақ
 Білімі - жоғары
 Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы
 199
3 жыл – М. Уйғыр атындағы Ташкент мемлекеттік өнер иституты

Актер өнері және музыка маманы.
 Мамандығы бойынша біліктілігі:
 
Би және музыка мұғалімі
 Мансап:
 01.09.19
95ж. – № 100 б/б – тәрбиешінің көмекшісі, Алматы қаласы
 01.0
9.1997ж. – Осы б/б тәрбиеші қызметіне ауыстырылды , Алматы қаласы

09.01.2003ж. – №149 орта мектеп музыка мұғалімі, Алматы қаласы

07.10.2013ж. – «Сенім» Жеке меншік мектеп, тәрбиеші, Алматы қаласы

05.01.2016ж. – ЖШС «Айша» балабақша филиал «Али-Нур» балабақшасы тәрбиеші, Алматы қаласы

04.09.2017ж. – Осы «Али-Нур» б/б меңгерушісі, Алматы қаласы
 ________________________________________________________________
 
 Саекеева Дина Курбанбаевна 

Общая информация, образование:
 Дата рождения: 0
6 января 1970 года
 Место рождения – 
Республика Узбекистан, Тахтакупырский район

Национальность – Казах 
 Образование
 – Высшее 
 Год окончания учебного заведения и его наименование
 199
3 год, Ташкентский государственный институт иск­усства им. М.Уйгура
 Квалификация по специальности:
 Учитель 
музыки и танцев
 Карьера:
 01.09.19
95г. – я/с № 100 – помощник воспитателя, г. Алматы
 01.0
9.1997г. – Переведена воспитателем в этом же саду, г. Алматы
 
09.01.2003г. – Учитель музыки в СШ № 149, г. Алматы
 
07.10.2013г. – Воспитатель в ЧШ «Сенім», г. Алматы
 05.01.2016г.
 – Воспитатель в ТОО «Айша» б/б филиал детский сад «Али-Нур» г. Алматы

04.09.2017г. – Заведующий в этом же д/с «Али-Нур», г. Алматы


]]>

Саекеева Дина Курбанбаевна
 Жалпы ақпарат, білім:
 Туған күні: 19
70 жыл 06 қаңтарда
 Туған жері – 
Өзбекстан республикасы, Тахтакөпір ауданы.
 Ұлты - қазақ
 Білімі - жоғары
 Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы
 199
3 жыл – М. Уйғыр атындағы Ташкент мемлекеттік өнер иституты

Актер өнері және музыка маманы.
 Мамандығы бойынша біліктілігі:
 
Би және музыка мұғалімі
 Мансап:
 01.09.19
95ж. – № 100 б/б – тәрбиешінің көмекшісі, Алматы қаласы
 01.0
9.1997ж. – Осы б/б тәрбиеші қызметіне ауыстырылды , Алматы қаласы

09.01.2003ж. – №149 орта мектеп музыка мұғалімі, Алматы қаласы

07.10.2013ж. – «Сенім» Жеке меншік мектеп, тәрбиеші, Алматы қаласы

05.01.2016ж. – ЖШС «Айша» балабақша филиал «Али-Нур» балабақшасы тәрбиеші, Алматы қаласы

04.09.2017ж. – Осы «Али-Нур» б/б меңгерушісі, Алматы қаласы
 ________________________________________________________________
 
 Саекеева Дина Курбанбаевна 

Общая информация, образование:
 Дата рождения: 0
6 января 1970 года
 Место рождения – 
Республика Узбекистан, Тахтакупырский район

Национальность – Казах 
 Образование
 – Высшее 
 Год окончания учебного заведения и его наименование
 199
3 год, Ташкентский государственный институт иск­усства им. М.Уйгура
 Квалификация по специальности:
 Учитель 
музыки и танцев
 Карьера:
 01.09.19
95г. – я/с № 100 – помощник воспитателя, г. Алматы
 01.0
9.1997г. – Переведена воспитателем в этом же саду, г. Алматы
 
09.01.2003г. – Учитель музыки в СШ № 149, г. Алматы
 
07.10.2013г. – Воспитатель в ЧШ «Сенім», г. Алматы
 05.01.2016г.
 – Воспитатель в ТОО «Айша» б/б филиал детский сад «Али-Нур» г. Алматы

04.09.2017г. – Заведующий в этом же д/с «Али-Нур», г. Алматы


]]>
admin Wed, 08 Jun 2022 19:29:03 +0600
Оқу барысындағы көріністер http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/51-ou-barysynday-krnster.html http://aisha.almatybala.edu.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/51-ou-barysynday-krnster.html

]]>


]]>
admin Tue, 07 Jun 2022 16:19:18 +0600
Балабақшамен қоштасу. http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/59-balabashamen-oshtasu.html http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/59-balabashamen-oshtasu.html
]]>

]]>
admin Tue, 07 Jun 2022 10:40:15 +0600
Ана-аса қымбатты жан. http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/58-zhaa-zhyla-arnalan-erteglk.html http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/58-zhaa-zhyla-arnalan-erteglk.html 8 наурыз аналар мейрамына орай өткізілген ертеңгілікн ертеңгілік. ]]> 8 наурыз аналар мейрамына орай өткізілген ертеңгілікн ертеңгілік. ]]> admin Mon, 06 Jun 2022 17:56:33 +0600 Наурыз мейрамыңа байланысты ертеңгілік http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/57-nauryz-mejramya-bajlanysty-erteglk.html http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/57-nauryz-mejramya-bajlanysty-erteglk.html ]]> ]]> admin Mon, 06 Jun 2022 17:41:33 +0600 Жаңа жылға арналған ертеңгілік http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/56-zhaa-zhyla-arnalan-erteglk.html http://aisha.almatybala.edu.kz/utrenniki/56-zhaa-zhyla-arnalan-erteglk.html Жаңа жылға арналған ертеңгілік]]> Жаңа жылға арналған ертеңгілік]]> admin Mon, 06 Jun 2022 17:23:20 +0600 "Тәуелсіздік тірегі" атты тақырыптық оқу қызыметі. http://aisha.almatybala.edu.kz/nashi-gruppy/55-tuelszdk-treg-atty-erteglk.html http://aisha.almatybala.edu.kz/nashi-gruppy/55-tuelszdk-treg-atty-erteglk.html ]]> ]]> admin Mon, 06 Jun 2022 17:11:35 +0600